ANTALYA-KESTEL-KEÇİLİ-YEŞİLYAYLA

one day 12 hours 25 minutes
August 1, 2016
July 2016

near Akkuyu, Antalya (Türkiye)

Bu turu 4 kişi olarak planlamıştık 15 Temmuz öğleden sonra.Akşama darbe sıkıntısı olunca iptal ettik doğal olarak ve sonrasında arkadaşların fırsatı olmayınca yalnız olarak sabah erkenden Çubuk Beli'ne (925 Mt) tırmanışa geçtim.Meyili düşük olduğu için zor çıkış değil burası.Dağbeli nde atıştırma sonrası Kestel dönüşüne kadar devam ettim ve ana yoldan ayrılarak düz bir arazide 15 Km daha pedal çevirdim.Aman Allahım,nasıl bir yeşilliktir bu Kestel deki.Her tarafdan içilebilir buz gibi bol bol su akıyor.Öğlen yemek molası Değirmen Balık Restoranında oldu (10 TL)
Planladığım dönüşe Keçili tarafından başladım ve Ürkütlü ye geldiğimde km 115 de idi.Çadırımı burada kurdum ve geceledim.Sabah Çomaklı ve Yeşilyayla üzerinden Bozova ya geçtim.Her ikisinin de eski yerleşim yerleri yemyeşil.
Bozova dan Korkuteli yoluna çıkmak için önce düz bir yol sonra 8 km lik bir tırmanış yapmak gerekiyor, 850 Mt den 970 Mt ye.
Çubuk Beline çıkış ve bu son tırmanış hariç tamamı neredeyse düz ve iniş aşağı olan bir rota bu.