Ankara-Kızılcahamam turu tek yön

2 days 22 hours 20 minutes
August 5, 2020
August 2020

near Emek, Ankara (Türkiye)

İç Anadolu bölgesindeki ilk rotam , Ankara-İstanbul yolu E5 üzerinden sürdük. Ankaranın içinde dolaştık çok keyifliydi yollar da müsait . Göksu parkından itibaren yol tam hızlı yol olarak başlıyor . Göksu dan Kazan'a kadar yolun kenarında sürmeye mecbur kaldık ve rüzgar ters yönde ve zorlayıcı hiç keyifli değildi . Kazanda çadır kuracak yer yok. Kazanan yaklaşık 5 km sonra Kurtboğazı Mesire alanı var orada çadır kamp kurma imkanı varmış biz orada kurmadık . Kazan'da yemek için Mevlana Pide tercih ettik memnun kaldık yemekleri güzeldi. Kurtboğaz mesire Alanından Çeştepe'ye kadar su alabileceğiniz yer yok o nedenle yanınızda yeterli su alın . Çeştepe'ye geçtikten den sonra yol boyunca sağ tarafta dere ile çeşmeler var dinlenip durak yapabilirsiniz . Kızılcahamama gelmeden 1200 rakımlı tepeye geldiğinizde sizi sert bi yokuş aşağı bekliyor frenlerinizin sağlam olduğunu kontrol etmelisiniz ve akşam olmadan o yokuşu inmelisiniz keyifli olduğu kadar riskliydi . Eğer yanınızda sabit kamera varsa resim çekim yapabileceğiniz en güzel yer bence. Kızılcahamam'ın insanı çok kibar ve misafir sever . Şehrin içinde çadır kuracak yer yok . 30km uzaklığında var. Soğuksu tabiat parkında yapacak olursanız izin almanız gerek ama bize yasak olduğu söylendi yami izin de verlimiyormış.

Çok resim yükleyemedim buraya instagramda paylaşacağım .

Size iyi rotalar 👋

Çeştepe köyü kavşağı - yanınıza yeterli su alın