Photo of6a etapa Berga - Vilada - Borredà - Les Llosses - Ripoll - Vallfogona - el Mallol (La Vall d’en Bas) Photo of6a etapa Berga - Vilada - Borredà - Les Llosses - Ripoll - Vallfogona - el Mallol (La Vall d’en Bas) Photo of6a etapa Berga - Vilada - Borredà - Les Llosses - Ripoll - Vallfogona - el Mallol (La Vall d’en Bas)

May 31, 2022
May 2022

near Berga, Catalunya (España)

6a etapa en bici elèctrica , ruta exigent i molt tranquil.la.
Sortir de Berga i ens enfilen a l Hospital pasen Pep costat i amén direccio Queralt i Rasos de Peguera fins trobar el trencant que ja indica Vilada i Ripoll la C26.
Carretera poc transitada, de baixades i alguna pujadeta fins a Vilada després alguna baixada i anar pujant fins a Borredà, seguim direcció a Les Llosses que anirem pujant, algun tram de baixada i planeja una estona fins arriba a Sta Maria de Matamala on ens aturem una estona, i fem l últim tram de suau pujadeta fins a Sta Maria de les Llosses on ja s inicia baixada fins el trencant de Ripoll .
Arribats a Ripoll no ens aturem i per evitar l hora forta de calor decidim fer la carretera N260 a i fer la pujadeta exigent quecens portarà a Vallfogona fins el Coll de Canes de 1104 m .
Ens aturem a Vallfogona per fer una aturadeta acompanyada de refresc i patates per agafar forces .
Ens queden uns 4,5 km per el Cool de Canes que des d’aquí tot de baixada fins a Olot que aquest cop no hi arribarem .
Passat el km 90 hi ha un trencant a la dreta , camí rural asfaltat, que ens portarà a la carretera que porta a Ridaura però nosaltres anirem un cop a baix a l esquerra per anar a la Vall d ‘en Bas passsnt per la Pinya i finalment el Mallol punt del nostre destí d avui

• Photo of natxo bosch
    natxo bosch May 31, 2022

Però a peu no m'ho crec 🤣🤣🤣