5. Banyoles-olot

August 6, 2021
August 2021

near Banyoles, Catalunya (España)

Aquesta etapa es la mes dura de totes, sortim de Banyoles per una carretera que fa forta pendent, abans d'arribar a Serinyà fem un corriol molt macu, pro es estret i amb el riu al costat si no es té equilibri millor fer-lo a peu, sortint del poble per no fer carretera agafem un camí que és un GR per fer a peu, i un tram molt dret i amb molta pedra q tenim feines a pujar la bici, a final arribem a una pista bona, que va pujant i baixant, arribem a Besalú i visitem el poble, al sortir agafem una pista asfaltada que fa bastanta pendent i llarga,tot seguit la pista asfaltada passa en mig de boscos i es agradable tot i les puajdes que vas trobant, arribem Argelaguer i aqui tornem a pujar per asfalt tot i que les vistes ho compensen, ens incorporem a la carretera i primer baixem i despres pujem amb forta pendent fins al poble de Montagut, seguim per un carril bici fins que ens desviem per no fer la carretera tan transitada i aqui ens toca empenyer la bici un altre cop es un petit tram, i sortim al costat del riu amb unes vistes espectaculars de Castellfollit de la roca, ens espera la pujada al poble per carretera, i de seguida arribem a Sant Joan de les fonts i anem a buscar el càmping per dormir a Olot