2a etapa Albanyà - Roses (volta Besalú - Albanyà - Roses - Besalú 2/3)

Photo of2a etapa Albanyà - Roses (volta Besalú - Albanyà - Roses - Besalú 2/3) Photo of2a etapa Albanyà - Roses (volta Besalú - Albanyà - Roses - Besalú 2/3) Photo of2a etapa Albanyà - Roses (volta Besalú - Albanyà - Roses - Besalú 2/3)

October 10, 2021
October 2021

near Albanyà, Catalunya (España)

Ruta circular de 3 etapes Besalú-Albanyà-Roses-Besalú
2a etapa Albanyà - Roses
molt poca pujada, desnivell negatiu suau, carretera secundaria i pista asfaltada i de terra en molt bones condicions. En un punt cal baixar de la bici x roques i després escales (20 graons).
paissatge preciós de bosc i embassament Boadella, i després Empordà pur fins la platja de Sta Margarida a Roses.
Hem seguit Camins Naturals de la Muga, vies verdes de Girona i ruta itinerania.
Ens hem quedat a l'Hotel Montecarlo per l'spa.

1a etapa https://ca.wikiloc.com/rutes-cicloturisme/1a-etapa-besalu-albanya-volta-besalu-albanya-roses-besalu-1-3-85877311 (1a etapa Besalú - Albanyà (volta Besalú - Albanyà - Roses - Besalú 1/3))