2022-08-10-Velodysee-12- Càmping Domaine de l'Oree - Càmping La Grisse

-35 ft
August 10, 2022
August 2022

near La Gobinière, Pays de la Loire (France)

Aquest càmping, i tots els de la vora de la platja, són en realitat aglomeracions de mobilhomes (que mai es mouran), amb piscines, etc. Sense gairebé espai per tendes, som els únics que hem arribat en bici i per ells és una mena de xoc...mentre esmorzem abans de sortir en una taula exterior del restaurant s'ens apropa el mànager per si de cas som uns intrusos....A l'oficina de turisme de Sables les noies són molt resabiades i passen d'ajudar, per elles tot està complet i no hi ha res a fer. Truquem al primer càmping que es veu a l'alçada de Tranches però cap a l'interior i diuen que segur que tindran lloc. Quan hi arribem tenen la típica esplanada on hi cabria un exèrcit, com hauria de ser sempre ...el problema es que és d'uns pagesos que no han considerat necessari que, tot i ser al centre del no res, hi hagi restaurant o s'hi pugui comprar RES (ni aigua fresca, l'únic servei és que et guarden el gel, pagant, si ja en tens). Sortosament podem contactar amb la taxista Corinne, que ens ve a buscar quan li diem, ens porta a Angles a l'hotel-restaurant on es menja molt bé però no pas barat, i quan li diem, ens ve a buscar per retornar-nos al càmping...tot aquest servei de luxe, 30€, i ella molt agradable.