2020.10.18. - @rc kiállítás és 'Duna-hossz' a városon át.

Photo of2020.10.18. - @rc kiállítás és 'Duna-hossz' a városon át. Photo of2020.10.18. - @rc kiállítás és 'Duna-hossz' a városon át. Photo of2020.10.18. - @rc kiállítás és 'Duna-hossz' a városon át.

October 18, 2020
October 2020

near Óbuda, Budapest (Magyarország)

Az @rc kiállításra indultunk, de elfajult menet közben, a telefon nem is bírta töltéssel, a Rákos-pataknál feladta. Onnan a Szúnyog/Nép-szigeten át mentünk tovább és az Északi-vasúti-összekötőn vissza Óbudára. Valami 36 km volt összesen.
Lényegében szinte végig kerékpárúton/sávban lehetett haladni.
A Lágymányosi-öböl és a Kopaszi-gát nagyon pihentető környezet, kár, hogy az épületek magassága miatt a Budai-hegyek már nem láthatók.
A Pesti-alsórakpart hétvégi lezárása nagyon jól jött, kényelmesen lehetett tekerni a Szabadság-hídtól az Árpád-hídig.
A Nép-szigeten a part felé néző régi csónakházak, kerthelyiségek mind zárva, láthatólag évek óta. Nagy kár! A híd alatt nyári szezonban elszaporodtak a kis kiülős söröző-kávézó egységek, de most már azok sincsennek nyitva.