2018/04/26 SKY18 - Tuzburgazı - Akköy - Avşar - Akçakaya

Photo of2018/04/26 SKY18 - Tuzburgazı - Akköy - Avşar - Akçakaya Photo of2018/04/26 SKY18 - Tuzburgazı - Akköy - Avşar - Akçakaya Photo of2018/04/26 SKY18 - Tuzburgazı - Akköy - Avşar - Akçakaya

April 26, 2018
April 2018

near Tuzburgazı, Aydın (Türkiye)

Photo ofAkçakaya Düğün Salonu ve Muhtarlık Binası Photo ofAkçakaya Düğün Salonu ve Muhtarlık Binası Photo ofAkçakaya Düğün Salonu ve Muhtarlık Binası

Akçakaya Düğün Salonu ve Muhtarlık Binası

Akçakaya Düğün Salonu'nun alt katında çadır kurmaya elverişli kapalı alan var.

PictographProvisioning Altitude 39 ft

Hemen Akçakaya Kahvehanesinin karşısında

Akçakaya Kahvehanesi

Myus (Myos) Antik Kenti

PictographIntersection Altitude 30 ft

Uyarı!!!

yol kısa olmasına karşın son derece bozuktur. Bu riski göze almak istemiyorsanız Yeşilköy ve Kocahayıt köylerinden geçen asfalt yolu kullanınız.

PictographLake Altitude 26 ft

Bazı haritalarda var olduğu görünen göl yılın büyük bölümünde kuru durumdadır. sonbahar ve kış aylarında su tutuyor.

PictographLake Altitude 56 ft

Yüksek bir ekonomik değere sahiptirler. Balıkçılık, tarım ve hayvancılık, saz üretimi, turizm olanaklarıyla bölge ve ülke ekonomisine önemli katkı sağlarlar. Birçok sulakalanın yokedildiği günümüzde, koruma statüsü bulunmayan ancak bölgemiz için önemli bir sulak alan niteliği taşıyan ve yaban hayatı koruma alanı olabilecek kriterde bir yer olan Azap Gölü' de bunlardan biridir. Azap Gölü, ılıman iklimin koşullarının olduğu bir sulak alan ekosistemi olup, Aydın’ın Söke İlçesi’ne bağlı Yeşilköy ve Avşar Köyleri arasındadır. Yüzölçümü 0,29 km karedir. Bafa Gölü'nün kuzeyinde olup, rakımı 7 mt.dir. İon kıyı kentlerinden Myus'a çok yakındır. Batısında Büyük Menderes Nehri ve Antik Myus kenti, Doğusunda Beşparmak Dağları, güneyinde Bafa Gölü bulunmaktadır. Büyük bir leylek kolonisinin olduğu Avşar Köyü yakınındadır. Göl kıyısındaki tepelerde antik döneme ait kaya mezarları bulunmaktadır. Azap gölü sığ ve köklü su bitkilerinin yoğun olarak bulunduğu ve besince zengin bir göl olup, yüksek biyolojik çeşitlilik barındırmaktadır. Sazlıklar bu biyolojik çeşitliliğin en önemli parçasıdır. Hem kuşlar, hem de değişik canlılar için sazlıklar hayati önem taşımaktadır. http://www.ekodosd.org/index.php/azap-goelue

PictographLake Altitude 30 ft

PictographProvisioning Altitude 23 ft

Öğle Yemeği

Mezarlık Çeşmesi

Çeşme mezarlığın içinde 2018/04/26 tarihinde Çeşme akıyor.