2016.05.01. - Szárhalmi virágos II. + tekergésekkel

Photo of2016.05.01. - Szárhalmi virágos II. + tekergésekkel Photo of2016.05.01. - Szárhalmi virágos II. + tekergésekkel Photo of2016.05.01. - Szárhalmi virágos II. + tekergésekkel

May 1, 2016

near Lővérek, Győr-Moson-Sopron megye (Magyarország)

Szárhalmi-erdő /mező újból. A Fertőrákos előtti pihenőtől az újonnan épített 13.sz. kerékpáros túraútvonalon mentünk Balfig (csak közben "visszamásztunk" a Nemeskúti úton is egy ötlettől). Ez a szőlők között kanyargó útvonal még nem látszik a Wikiloc régi műholdas képén, de a viszonylag korrekten mutatja. Én is onnan rajzoltam. Balftól Kópháza - Harka - Sopron útvonalon vissza.
Csak azért mérsékelt, mert az új szakasz néhány durva emelkedőt iktatott be. Azért nem zűrös, csak kellemetlenül érintett. A régi keskeny országút rövidebb, "síkabb" - ha haladni kellene. Valójában nem kerékpárútról van szó, csak Balf előtt láttunk egy rövidke szakaszt ennek jelölve. Inkább osztrák mintára, jobbára a szőlők között kanyargó munkautakat vonták be, aszfaltozták. Persze van új rész is, pl. az erdőn keresztüli murvás. Tulajdonképpen nagyon szép volt, de egy megveszekedett motoros társaság (min. 20 egység) is ezen az útvonalon keresztül túrázott végig :(

PictographPicnic Altitude 469 ft

pihenő

PictographPicnic Altitude 502 ft

Az első kép még csak a közelítés, a második a kilátás a pihenőből.

Harka - a két világháborús halottak emléke