2/3: La Virgen de la Vega - La Puebla de Valverde

Photo of2/3: La Virgen de la Vega - La Puebla de Valverde Photo of2/3: La Virgen de la Vega - La Puebla de Valverde Photo of2/3: La Virgen de la Vega - La Puebla de Valverde

October 23, 2021
October 2021

near La Virgen de la Vega, Aragón (España)

Gogorra hau ere, desmaila metatua handia da. Ordeka gutxi, baina trukean sabinadi eta piñu beltz sail ederretan zehar joango gara eta Espainiako herri garaiena, Valdelinares, ezagutuko dugu. Gúdarko mendiak utzi eta Javalambre ingurura etorriko gara.

Hirugarren etapa: https://eu.wikiloc.com/ibilbide-cicloturismo/3-3-la-puebla-de-valverde-albarracin-87250795

Dura segunda etapa, por el desnivel acumulado y por los pocos kilómetros llanos. En contrapartida, grandes extensiones de sabinas y pino negro, además de conocer el pueblo Valdelinares a sus casi 1700 metros de altitud.
Nos alejamos de la Sierra de Gúdar, llegamos a las estribaciones de Javalambre.

Hard second stage, the total elevation gain
and the mountainous terrain made the progress a tough task.
Great forest of Pinus Uncinata. Spain's highest village is visited on the route.
We leave Sierra the Gúdar, and aproach to Sierra de Javalambre.

Photo ofValdelinaresko eski estazioa. Cima coppi. Photo ofValdelinaresko eski estazioa. Cima coppi. Photo ofValdelinaresko eski estazioa. Cima coppi.

Valdelinaresko eski estazioa. Cima coppi.