1era etapa Goreme-Derinkuyu Inici Bucle Capadocia-Ala Daglar

Photo of1era etapa Goreme-Derinkuyu Inici Bucle Capadocia-Ala Daglar Photo of1era etapa Goreme-Derinkuyu Inici Bucle Capadocia-Ala Daglar Photo of1era etapa Goreme-Derinkuyu Inici Bucle Capadocia-Ala Daglar

November 25, 2012
November 2012

near Göreme Tarihi Milli Parkı, Nevşehir (Türkiye Cumhuriyeti)

*Note=Catalan is the languages used you will use a googletraductor.
Ruta ciloturista de 370 kilometres aproximats i 4700 metres desnivell positiu realitzada en 5 etapes a mitjans de Novembre de 2012 entre l'Albert,Jordi i jo.La ruta va ser Barcelona-Istambul-Ankara en avió tot i que es pot agafar un vol intern directe a Nevsehir i molt millor ja que l'autobús de Ankara a Goreme dura 5 hores i no posen molt bona cara per posar les bicis dintre.
Un cop a Goreme hi han multitud de llocs per dormir tot i que en plena temporada turística és més difícil trobar puesto.L'època ideal per fer aquesta ruta és de setembre a principis de novembre,nosaltres vam tenir dues etapes molt fredes.La gent és molt respectuosa conduint i hi han moltes combinacions d'autobusos per fer variants o en el cas de mal temps.
Nosaltres vam improvitzar molt tot i que al final ens va sortir una ruta molt recomanable on es pot conèixer una bona part de la capadoccia i a més vam connexionar amb el Parc Nacional d'Ala Daglar que val molt la pena visitarlo.
Un cop a Goreme es poden fer moltes rutes amb btt molt recomanables.Nosaltres vam fer la vall de Zemi en btt.
La primera etapa de Goreme a Derinkuyu vam visitar el castell de Urçhisar-Çardak-Kaymakli(fent la visita de la ciutat subterrànea-Patrimoni de la humanitat)vam deixar les btt a l'entrada i cap problema-Derinkuyu)Hotel molt cutre 10 euros dormir)
Carreteres en bon estat
Els mapes vam tenir problemes per baixar-ne un pel gps i també vam estar buscant algun topogràfic i no vam trobar res.Anavem amb un Turístic de carreteres i amb wifi miravem el googlemaps.