Photo of02/03/23 Mataro-Port de Mataro-Passeig Marítim-Tecnocampus-Paseig Marítim-Vistalegre-Mataro Photo of02/03/23 Mataro-Port de Mataro-Passeig Marítim-Tecnocampus-Paseig Marítim-Vistalegre-Mataro Photo of02/03/23 Mataro-Port de Mataro-Passeig Marítim-Tecnocampus-Paseig Marítim-Vistalegre-Mataro

March 2, 2023
March 2023

near Mataró, Catalunya (España)

Sortim en busca del passeig marítim de Mataro per veurà la obra dedicada a Salvador Espriu que iha al paseig de Sant Simó i fem el braç del Port de Mataro per dirigir-nos al soterrani que portà al Tecnocampus i fem el frontal fins les pistes del carnet de conduir, retornem fins a Sant Simó per tornar a fer una altre volta ,després de la segona ens enfilem per la ronda Cervantes passant per Rocafonda per fer la cuesta de los caballos per tal d’anar Vistalegre i d’allà entrar al centre de Mataro , la catalogo com a moderada per la pujada des-de Sant Simó fins a Vistalegre que es tota continuada

PictographPhoto Altitude 20 ft

Escultura a Salvador Espriu

PictographPhoto Altitude 13 ft

Paseig del Port de Mataro

PictographPhoto Altitude 23 ft

Torre d’Ara al paseig del Tecnocampus