01 DONEJAKUE BIDEA (Kostaldea) / CAMINO DE SANTIAGO (Costa). Irun - Zarautz

Photo of01 DONEJAKUE BIDEA (Kostaldea) / CAMINO DE SANTIAGO (Costa). Irun - Zarautz Photo of01 DONEJAKUE BIDEA (Kostaldea) / CAMINO DE SANTIAGO (Costa). Irun - Zarautz Photo of01 DONEJAKUE BIDEA (Kostaldea) / CAMINO DE SANTIAGO (Costa). Irun - Zarautz

July 5, 2021
July 2021

near Salbide, País Vasco (España)

[eu]

Euskadin, Donejakue Bidea oinez egiteko seinalizatuta dago, UNESCOk Munduko Ondare izendatutako ibilbide batetik. Kontu honetan, zakuto eta guzti mendi-bizikletaz egiteko zailenak izan daitezkeen zatiak saihesteko aukera bat proposatuko dizugu. Kontuan izan zenbateko sasoipuntua duzun zein bide egingo duzun erabakitzeko garaian.

1. ETAPA.- IRUN - ZARAUTZ

Kostaldeko Bidearen hasiera sinbolismoz beteta dago: Bidasoa ibaiaren muga naturala gainditzen duen Santiago Zubian hasten da, edo Hondarribian, txalupan zeharkatu nahi izanez gero. Bizikletako lehen etapa honetan, Gipuzkoako kostaldean barrena ibiliko gara eta marinel-herriak ezagutu ahal izango ditugu, hala nola Hondarribia, Pasaia edo Orio; kostaldeko mendiak igo ere egin beharko ditugu, Jaizkibel edo Mendizorrotz, eta kostaldeko hiri zoragarriak ere aurkituko ditugu, Gipuzkoako hiriburua bera eta Zarautz, esaterako.

[es]

El Camino de Santiago por Euskadi está señalizado para su realización a pie por un trazado que ha sido nombrado Patrimonio Mundial por la UNESCO. En esta cuenta te proponemos una de las opciones para evitar los tramos del camino que pueden resultar más complicados para una bicicleta de montaña con alforjas. Valora tu forma física a la hora de decidir el camino que vas a realizar.

ETAPA 01.- IRUN - ZARAUTZ

El comienzo del Camino de la Costa no puede estar más cargado de simbolismo: arranca en el puente de Santiago, que salva la frontera natural del río Bidasoa, o en Hondarribia, si se quiere cruzar en barca. En esta primera etapa en bicicleta discurriremos por la costa de Gipuzkoa en un trayecto que nos permitirá conocer pueblos marineros como Hondarribia, Pasaia u Orio, nos exigirá ascensiones a montañas litorales como Jaizkibel o Mendizorrotz y nos mostrará encantadoras urbes costeras como la propia capital gipuzkoana y Zarautz.