Descobrint nous itineraris i sensacions a Osseja

Photo ofDescobrint nous itineraris i sensacions a Osseja Photo ofDescobrint nous itineraris i sensacions a Osseja Photo ofDescobrint nous itineraris i sensacions a Osseja

July 30, 2023
July 2023

near Osséja, Occitanie (France)

Ruta circular per França.

Descalç algún tros per tenir sensacions amb la gespa,pedres,etc.Opcional.Donant idees.

Una ruta circular ben diferent.No és díficil però al terra rames ,algún arbre caigut i altres que hem retirat per passar però no està mantingut .

Hem fet inicialment una investigació d'un camí que porta al riu vanera ens hi em mullat les cames peus i anavem amb sandalies tècniques de senderisme i portavem tovallola i unes bambes per caminar si voleu canviar.No hi ha pont per passar.Ull a vegades creuen tractors i cotxers.

Quan baixa molt d'aigua i corrent no la feu per aquest camí antic.Primer la vostra seguretat.

Sinó donar volta carretera i pont català aprop camping pallers.Passeijant pels camps on pasturent cavalls i vaques.Hi ha un filat vigileu es pot retirar però està fort el camí porta al prat i tancats animals.Tornem endarrera i agafem un corriol .Si voleu portar pantaló llarg millor per les herbes.

Després hem anat direcció a un camí antic molt embardissat i ortigues.Neteigem una mica i un camí preciòs per no haver de passar per la carretera i asfalt que ens puja a la font seca dels tres polls i si voleu pujar a la popy.

Recomano portar estissores per si cal tallar alguna cosa per passar i així mantenim el camí.

Us recomano fer-la pel costat del parking de pallers i tornar pel camí antic i feu un banyet final de peus i cames per refescar al final .Podeu aparcar on hem aparcat nosaltres o si la voleu allargar al rocodrom o llac d'osseja molt bònic on hi ha de tot a l'estiu zona de picnic, imflables ,fonts, etc.

Nosaltres banyet peuets inici i final.

Hem vist moltes papallones i he vist 2 ocells magnifics (2 gaigs).

També descalça una estona dins el riu que trobem al tornar per fer circular per tornar camí classic que porta a la Poppy i quan trobem el pont i riu. Em poso ben sentada per no caure i de peu amb els pals pedres patinent una mics. Noves sensacions els nostres abantpassats caminaven descalços per la gespa,etc.El contacte amb el sol ,la terra,etc.

PictographRiver Altitude 4,021 ft

Abans 3 dolls

Foto cami del bosc

Camí de tornada

Vistes de la popy i les orgues