Tuc de Cigalera 2.496 mts - Cap del Muntanyó d'Arreu 2.624 mts (per Bonaigua) - Val d'Aran

5 hours one minute
March 20, 2019
December 2018

near Baqueira-Beret, Catalunya (España)

Està sent un hivern amb molt poca neu, sobretot per volts de Nadal. Aprofitem que comencem a gran alçada, des del Port de la Bonaigua, per fer aquest dos cims que ja haviem fet, però per altres vertents.
Sortim des del parking de la Bonaigua i seguim la pista de Bonaigua uns parell de centenars de metres. Al cap d'una estona, deixem la pista i ens dirigim cap a l'est per anar a buscar el Prat de Moreda fins anar a buscar la Coma d'Auba per guanyar el Tuc de la Cigalera 2.496 mts.
Un cop al Tuc de la Cigalera, ens dirigim cap el nord, baixant anat a buscar la Collada de Muntanho. Travessem la collada i continuem cap al nord direcció al Cap del Muntanyó d'Arreu.
Arribem al cim per la seva carena sud fisn al cim sense dificultat.
Per baixar i ja que hi ha tant poca neu, anem a buscar el telesquí del Tuc de la Llança per baixar esquiant per pistes fins al parking de la Bonaigua.