Tsergo Ri (4985m), Langtang Valey. Nepal

Photo ofTsergo Ri (4985m), Langtang Valey. Nepal Photo ofTsergo Ri (4985m), Langtang Valey. Nepal Photo ofTsergo Ri (4985m), Langtang Valey. Nepal

November 7, 2015
November 2015

near Kyangjing Gumba, Central Region (Nepal)

23/02/2015
(ES) Ascensión con esquís de montaña al Tsergo R (4985m) por la ruta normal. El descenso lo realizamos por el couloir que se ve directamente desde el pueblo. Sin importantes dificultades técnicas ni fuertes pendientes. Realizada con el equipo de Himalaiaski, durante el rodage de su primer documental.

Si desea realizar el recorrido acompañado de uno de nuestros guías no dude en contactar a info@b4experience.com

Si quieres mejorar tu técnica para realizar actividades en la montaña de forma más segura puedes ver nuestros cursos online y presenciales: www.b4experience.com

(ENG) Ascent with skitouring to Tsergo Ri (4985m) by the normal route. The descent is made by the couloir that can be seen directly from the vilage. Without major technical difficulties or steep slopes. Made with Himalaiaski's team, during the filming of his first documentary.

If you want to do the tour accompanied by one of our guides, do not hesitate to contact info@b4experience.com

If you want to improve your technique to carry out activities in the mountains more safely, you can see our online and face-to-face courses: www.b4experience.com