TRAVESSA DELS PIRINEUS AMB ESQUIS 3 ra Etapa

Photo ofTRAVESSA DELS PIRINEUS AMB ESQUIS 3 ra Etapa Photo ofTRAVESSA DELS PIRINEUS AMB ESQUIS 3 ra Etapa Photo ofTRAVESSA DELS PIRINEUS AMB ESQUIS 3 ra Etapa

6 hours
February 19, 2018
February 2018

near Porté-Puymorens, Occitanie (France)

3era Etapa.
Sortim del poble de Porta, creuem la via del trem i ens dirigim a la vall de Campcardós, molt llarga però també molt maca, la intenció era passar per la portella blanca d'Andorra, però hi veiem acumulacions de neu i optem per pujar més cap al pic de la Portella Blanca i baixar la carena nord. Tot seguit baixada fins a tocar de l'estany d'Engaït i pujada al coll del mateix nom per tot seguit passar per el cim. La nostra idea era passar per el coll de Joan Antoni, però unes cornises molt grans ens van fer canviar de plans. Des del cim d'Engaït ja fem baixada directe fins l'estació de Grau Roig. On anem a fer un mossec, per despres continuar fins a Sant Pere del Tarter.
seguen Track. TRAVESSA DELS PIRINEUS AMB ESQUIS 3era Etapa (BIS)