Travessa Aigüestortes: Colomers - Portau Colomers - Estany Llong

Photo ofTravessa Aigüestortes: Colomers - Portau Colomers - Estany Llong Photo ofTravessa Aigüestortes: Colomers - Portau Colomers - Estany Llong Photo ofTravessa Aigüestortes: Colomers - Portau Colomers - Estany Llong

March 27, 2013
March 2013

near Vaqueira-Beret, Catalunya (España)

S4
PD: Poc Difícil
Travessa on cal mirar el risc d'allaus. Baixant del Portau de Colomers, s'ha de baixar per un tubo d'uns 300m que arriba a l'estany Redó. Pendents de fins a 45º-50º.

• Photo of LuisMoraConcept
    LuisMoraConcept Mar 11, 2018

Hola, la semana que viene me gustaría seguir este track para ir del refugio Estany Llong al de Colomers. Alguna recomendación para la ruta?

• Photo of jordi1967
    jordi1967 Jul 18, 2018

Nosaltres vam intentar seguir aquest track i no el vam poder completar.
    Vam trobar una mica de neu (juliol 2018) al coll de colomers i a més a més el desnivell ens va semblar massa dificil pel nostre nivell.
    El detall “poc dificil” ens va fer creure que podriem superar-lo.