Skimo Femení 2024: Esquí de Muntanya

Photo ofSkimo Femení 2024: Esquí de Muntanya Photo ofSkimo Femení 2024: Esquí de Muntanya Photo ofSkimo Femení 2024: Esquí de Muntanya

February 5, 2022
February 2022

near Pal, La Massana (Andorra)

Sortida des del Pla de la Caubella al costat esquera de la cinta transportadora. Començament amb una petita pujada d’uns 50 metres que permetrà a les corredores més rapides posicionar-se al capdavant de la cursa. A l’altura de l’arribada del telecadira de la Carbonera, creuem la pista per situar-nos al costat dret de la pista de la Serra. A partir d’aquí, ens trobem amb uns 1.000 metres amb poc desnivell, que ens donarà l’oportunitat de gaudir de les vistes. A partir d’aquest lloc la pujada es fa més pronunciada fins a arribar al Pla de la Cot, passem davant del restaurant en direcció del Camí Inferior. Aquest tros de la cursa ens permet de recuperar forces, abans d’atacar la pujada de La Tossa, que es la més dura del trajecte. A l’altura del telecadira del Cubil mirant per la dreta veiem el poble de Pal. Una vegada arribat a les telerastres de la Tossa, girem cap al pic de Cubil una pujada mitjana. A la dreta, tenim el Port de Cabús, el Pic de la Bassera i el Pic de Salòria. Els últims esforços i ja hi som: Cubil 2.364m. Enhorabona!!!!