Ski mountaineering Morocco-Ait Saïd-Igoudamene

Photo ofSki mountaineering Morocco-Ait Saïd-Igoudamene Photo ofSki mountaineering Morocco-Ait Saïd-Igoudamene Photo ofSki mountaineering Morocco-Ait Saïd-Igoudamene

February 28, 2013
February 2013

•   5 2 Reviews

near Aït Sa’id, Tadla-Azilal (Morocco)

El dissabte, segons el que teniem estudiat, tocava pujar fins al Refugi de Terkedit.
Per desgràcia, ens llevem plovent i nevant. Els portejadors ens comenten que, amb aquest temps, no pujaran cap al refugi de Terkedit. La previsió meteorològica ens diu que a mesura que avanci el matí, el temps anirà millorant, per tant, ens plantegem de fer l’Igoudamene. Sortim a les deu del matí en direcció a Ikkis per tal d’assolir el cim a les tres de la tarda. El bon temps ens acompanyarà al llarg de la jornada però mentre pujem la darrera pala, es comença a tapar i bujar vent, el bon temps s’ha acavat, ara toca fer la foto i començar a baixar per fer un mos i evitar el fred. Desfem el camí pel coll de les Sabines i arribem altre cop a Ikkis. Des d’aquí, amb menys d’una hora, retornem a Ait Sa’id.

• Photo of Caroline2

fantàstica ruta!

• Photo of ratillaman
    ratillaman Apr 24, 2016

Llàstima de trobar poca neu