SILVRETTA TOUR CIRCULAR

December 10, 2020
March 2016

near Silvrettadorf, Vorarlberg (Austria)

Itinerari pràcticament circular per a fer la mítica Silvretta en plan tranquil, si es tenen pocs dies o el temps és insegur.

El primer dia vam arribar en telecabina i en bus fins a Bielerhöhe i vam pujar al refugi de Wiesbaden. El segon dia vam saltar d'Austria a Suïssa pel coll de Vermunt, passant per sota del Piz Buin (3312 m) i arribant al refugi de Tuoi. A l'endemà vam pujar i vam travessar la glacera de la Silvretta, per sota del Silvrettahorn (3244m). El quart dia vam saltar el coll de Rote Furka, per el qual es torna a creuar la frontera entre Suïssa i Austria, i vam anar fins al refugi de Saarbrücken. El darrer dia ja tan sols va quedar baixar a buscar un altre cop el bus i el telecabina per a tornar a la vall i a casa.

Aquesta ruta es pot allargar per les valls properes, a les quals hi ha més refugis, i pujant als cims, que aquells dies estaven complicats pel temps insegur i la gran quantitat de neu nova acumulada la setmana santa de 2018.