Roc de Madres per la vall Castellana

Photo ofRoc de Madres per la vall Castellana Photo ofRoc de Madres per la vall Castellana Photo ofRoc de Madres per la vall Castellana

February 13, 2014
February 2014

near Urbanya, Languedoc-Roussillon (France)

Sortida des de la crta. d'accès ala pista d'esqui abandonada de Ladóu, pugem per la pista fins enllaçar amb la pista que ve de coll de Jou, girem a l'esquerra i en lleu baixada arribem al refugi de Callau, seguim per la pista en lleu pujada fins trobar el trencant a la dreta (waypoint) on hi han marques grogues, per intentar anar seguint pel mig del bosc l'itinerari d'estiu , que va pujant deixant el riu apartat a la nostra dreta, anem flanquejant fins arribar a un planer on la vall s'eixampla, on a la dreta hi ha un petit orri, la cabana Balmeta, des d'aquí l'itinerari ja és evident, veient davant nostre el pic rocós, anomenat el Salt del Burro, que voltarem per la dreta, per tot seguit pujar cap a l'esquerra per un evident coll, per enllaçar per uns planers amb el cim del Roc de Madres, on hi ha un orri.