Photo ofRefuge des Drayères - Passage du Pic du Thabor - Le Cheval blanc - Refuge du Mont Thabor Photo ofRefuge des Drayères - Passage du Pic du Thabor - Le Cheval blanc - Refuge du Mont Thabor Photo ofRefuge des Drayères - Passage du Pic du Thabor - Le Cheval blanc - Refuge du Mont Thabor

April 15, 2024
April 2024

near Chalets du Jadis, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Des del refugi ens encaminem cap el Col de Névache, hi ha diversos llocs per pujar, però nosaltres decidim fer el que va cap el fons de la vall,
Descendim cap el Llac des Glaciers per anar a buscar el Passage du Pic du Thabor (2952). la pujada es franca i es puja bé.
Quan s'arriba al Passage, es pot puja al cim de la Pointe de Terre Rouge, només són 100 m de desnivell, nosaltres no el van fer, el temps s'estava embolicant i no era qüestió de perdre temps.
Baixem flanquejant intentant no perdre gaire alçada cap el Col de Payron per després anar al Col de Cheval Blanc, un cop aquí la baixada al refugi és molt agraïda, hem d'anar buscar la part esquerra del Lac Rond, i arribarem el refugi .

Ruta de Refuge des Drayères a Refuge du Mont Thabor passant per:
- Passage du Pic du Thabor (7.5 km)
- Le Cheval blanc (9.8 km)