Refuge de la Cime - Le Longet o Tête du Rissace - Pied du Mélézet

Photo ofRefuge de la Cime - Le Longet o Tête du Rissace - Pied du Mélézet Photo ofRefuge de la Cime - Le Longet o Tête du Rissace - Pied du Mélézet Photo ofRefuge de la Cime - Le Longet o Tête du Rissace - Pied du Mélézet

February 18, 2024
February 2024

near Cime du Mélézet, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Des del refuge de la Cime du Mélèzet, seguim per les pistes, passem a prop del poble de Riaille.
Pugem pel camí d'estiu pel Vallon d'Albert, inicialment força estret, després s'obre al voltant de la cota 2250m.
Continuem cap al Col Albert per una bona esplanada i cap a la cota 2500 girem i anem cap el col Allongé, direcció E-NE, ascendim per la seva banda més a la dreta, per anar guanyant alçada sortima cota 2800 i encarem els darrers metres, cap al sud fins al cim, on podem gaudir d'unes bones vistes de tot el seu entorn.

La baixada decidim fer-la cap al Col Albert i després a mà esquerra a la vall de Souchier fins el torrent de Mélèzet, agafem el mateix camí de la pujada fins a les pistes i retorn cap el refugi o pàrquing de l'estació d'esquí.

Neu de baixada boníssima part baixa més primavera.