Ransol - Pic de Ransol

March 21, 2017
March 2017

near Ransol, Canillo (Andorra)

El passat dissabte vam anar cap a la Vall de Ransol per fugir una mica de la calor... però no ho vam aconseguir.
Tot i que encara hi ha molta neu, la calor d’aquests dies ha fet MOLT mal a cotes baixes sobretot... Vam sortir i ens vam enfilar bosc amunt, per on la neu era més constant i per on ens va semblar que podia anar millor la cosa... Tot s’ha de dir, el primer tram hi ha un tros bastant dret i estret que ens va anar molt bé per practicar les voltes maries...
A la sortida del bosc tot és diferent. Una vall molt ample i alhora molt maca. A aquesta part encara no hi havia estat i val la pena. De lluny es veu el Sarrera i etc... Decidim anar pujant pel camí que ens sembla més òptim fins arribar al cim.
A la baixada, el primer tram desfem el tros de pujada i desprès a poc a poc ens anem decantant cap a la zona del refugi de Coma de Jan (bàsicament perquè vam pensar que trobaríem més neu per baixar...) la veritat és que la cosa està bastant justeta... nose per on deu ser millor...
Al final, amb feines i treballs i descalçant-nos els esquis algun tram acabem arribant a baix! En resum, tot i la calor ha estat un bon dia i hem pogut disfrutar de l’esquiada!!

Aparcament

Pàrquing Ransol

PictographWaterfall Altitude 23,582 ft

Cascada de Jan

Salt d'aigua a sota el Refugi

Font de conxa

Riu de les Portelles

• Photo of marta.ferrer
    marta.ferrer Mar 21, 2017

Al final va sortir un bon dia! :)