Pverfjall Oest. Península de Troll - Dalvik, Islàndia

Photo ofPverfjall Oest. Península de Troll - Dalvik, Islàndia Photo ofPverfjall Oest. Península de Troll - Dalvik, Islàndia Photo ofPverfjall Oest. Península de Troll - Dalvik, Islàndia

March 19, 2024
March 2024

near Siglufjörður, Norðurland Eystra (Ísland)

Un dels molts cims que es poden fer a la Península de Troll, Islàndia. A Dalvik seguim carretera direcció nord i després d'Olafsfbordur i del primer túnel aparquem el cotxe abans del següent túnel, informació històrica. El track és orientatiu. Quan arribem al coll decidim anar al cim de l'esquerra. Als mapes consultats no s'especifica el nom i l'anomeno Pverfjall Oest, ja que el Pverfjall ens queda a la dreta del coll, més a l'est. El vent moldeja aquests pendents i cal sempre seguir l'itinerari en funció de les condicions. Es formen freqüents plaques de neu. El recorregut és senzill però cal estar pendent del butlletí d'allaus i triar els llocs menys exposats. Amb neu pols com la d'avui, el descens és memorable. Vistes espectaculars des del cim, tant de les muntanyes de l'entorn com dels fiords.