Puigllançada des de La Molina-Roc Blanc

Photo ofPuigllançada des de La Molina-Roc Blanc Photo ofPuigllançada des de La Molina-Roc Blanc Photo ofPuigllançada des de La Molina-Roc Blanc

January 5, 2019
January 2019

near La Molina, Catalunya (España)

Ruta amb esquís feta gairebé en tota la seva totalitat per pistes a excepció de l'ample llom final del cim. Des de la zona de Roc Blanc, a la Molina, comencem en forta pujada per Costa Rasa fins a la part superior de la carena. Continuem direcció sud en suau baixada però sense treure pells fins al telecadira de Torrent Negre, tram molt curt. Tornem a pujar de forma molt suau aprofitant la neu fora de les pistes per avançar pel mig del bosc amb més tranquil·litat. Al final del telecadira, turó anomenat l'Amorriador de Rus, deixem l'estació i continuem per l'ample llom carener fins al cim amb neu dura i gelada.
Malgrat la mala qualitat de la neu d'aquest darrer tram, podem estar de sort perquè normalment aquesta zona sol estar pelada i sense neu. Els darrers cincuanta metres fins al vèrtex geodèsic els haurem de fer sense esquís per la manca de neu.
Baixem fins a les pistes però tornem fent la volta pel Cap de les Costes de l'Huguet per evitar fer la curta pujada al bar de Costa Rasa.

Bona ruta!

Cap de les Costes de l'Huguet