Puig d'Estaques (2060) des de la pista de Santa Locadia

Photo ofPuig d'Estaques (2060) des de la pista de Santa Locadia Photo ofPuig d'Estaques (2060) des de la pista de Santa Locadia Photo ofPuig d'Estaques (2060) des de la pista de Santa Locadia

3 hours one minute
February 26, 2023
February 2023

near Sainte-Léocadie, Occitanie (France)

Agafem la carretera que va a l'estació d'esquí de Puigmal i deixem el cotxe a la Bosquerona, per pujar per la pista forestal de Santa Locadia, passem pel Refugi Pastoral i la font de Santa Locadia, anem tallant la pista pel bosc i anem guanyant alçada.
A l'arribada de les antenes deixem la pista i prenem el llom que ens portarà directa al Puig d'Estaques, on tenim una bona vista de la Tosa i de la serra del Cadí i es deixa veure el Puigmal.
La baixada la fem pel bosc cap al Pla del Lloser on agafem la pista que ens deixa de nou al refugi pastoral on ja baixem cap al cotxe per la pista de pujada.

Una bona opció per dies ventosos, ja que anem arrecerats del vent