Pic Morters i Terrers-vall de Galva desde Formigueres

Photo ofPic Morters i Terrers-vall de Galva desde Formigueres Photo ofPic Morters i Terrers-vall de Galva desde Formigueres Photo ofPic Morters i Terrers-vall de Galva desde Formigueres

April 6, 2022
April 2022

near Andorra, Occitanie (France)

21km i 1300 mD+. Maquíssima ruta circular desde l'estació d'esquí de Formigueres. No podem agafar el remuntador per estació tancada, per tant el desnivell positiu final puja força. A partir de Serra de Mauri paisatge espectacular, molt solitari i salvatge.

Ja cap al final, a la vall de Galva arribats a 1700m haviem de treure skis en alguns punts, la neu es fon ràpid per estar a la solana. A part de que també s'ha de remar força. La remuntada final cara nord i molta neu altre cop es fa ràpid.

L'única baixada "compromesa" si no es té molt nivell és desde el Pic de Terrers, però la pala és molt ampla i per la orientació acostuma a ser bona la neu.

En el nostre cas després de les últimes nevades la neu en tota la ruta excepte la carena estava perfecte.