Pic de Pessons pel corredor dels andorrans

Photo ofPic de Pessons pel corredor dels andorrans Photo ofPic de Pessons pel corredor dels andorrans Photo ofPic de Pessons pel corredor dels andorrans

March 20, 2022
March 2022

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Sortideta molt xula al pic de Pessons pel corredor dels andorrans i baixada pel mateix camí (el track se'm va parar després de fer cim).
La idea era baixar esquiant per un altre banda pero estava tot molt molt tapat, havia molt poca visibilitat, on no es veien els relleus, es juntava el cel i la neu i feia vent així que vem decidir baixar per on vem pujar.

Ruta que em va agradar i motivar molt, ja que no en tot el camí veure a ningú, sols completament i amb ambientillu molt xulo i paisatge nevat brutal.
La pujada lel corredor li va donar el toque guapo tot i que era fàcil.
Vaig acabar amb unes llagues enormes per culpa de les botes, però vaig acabar super satisfet i dels dies que realment vaig disfrutar molt la baixada i vaig veure lo ràpid que es desfà el camí esquiant.

Arribant al circ de Pessons

Inici canal dels andorrans

Final canal

Cim Pessons

Es juntava el color blanc del cel i la neu

Photo ofInici canal de baixada. El xavi la va baixar esquiant.. Photo ofInici canal de baixada. El xavi la va baixar esquiant.. Photo ofInici canal de baixada. El xavi la va baixar esquiant..

Inici canal de baixada. El xavi la va baixar esquiant..