Pic de la Cabaneta per la Vall d'Incles.

Photo ofPic de la Cabaneta per la Vall d'Incles. Photo ofPic de la Cabaneta per la Vall d'Incles. Photo ofPic de la Cabaneta per la Vall d'Incles.

February 19, 2016
February 2016

near Incles, Canillo (Andorra)

Viewed 2003 times, downloaded 262 times

Pugem per la vall d'Incles, deixant el cotxe més o menys al km-2.
Ja amb neu continua a la carretera, passem el pont de la Baladosa i anem a remontar pel costat dret del riu de Siscaró, fem un flanqueig per les pales de davant del refugi del Siscaró i remontem fins l'Estany de Baix, passem per l'esquerra de l'Estany de les Canals Roges i ja enfilem cap a la Tossa del Cap de Siscaró sense trepitjar el cim ens dirigim fins el pic de la Cabaneta. Dia radiant ni un núvol i un ventet empipador ens fa marxar ràpid. Resseguim els nostres passos peró aquesta vegada enfilem fins el cim de la Tossa del Cap de Siscaró i ens llançem per les pales orientades al Nord-Oest per gaudir de la baixada direcció al Refugi del Siscaró. A la part alta hem tocat alguna pedra però la resta de la baixada, ESPECTACULAR....
Visita ràpida al refugi i cap a caseta.