Pic de la Bassera 2692m.

March 11, 2013
March 2013

near Pal, Parròquia de la Massana (Andorra)

Sortida desde el coll de la Botella,situat a l'estació d'esqui andorrana de Pal.Baixem a les bordes de Setúria i ens edintrem al bosc,començem a pujar per un llom fins arrivar a l'aresta cimera i tot seguit arrivem al cim.El descens el fem per la pala amb bona neu.

• Photo of Antixoc
    Antixoc Mar 12, 2013

A aquest pic a Andorra se'n diu Pic dels Llacs, per allò de confondre una mica més al personal, jeje

• Photo of Pep León
    Pep León Mar 12, 2013

Donç llavors el mapa alpina d'Andorra esta equivocat,segons el mapa el pic es diu pic de la Bassera i la seva altitud es de 2692m.Mira-t'ho...salut.

• Photo of Antixoc
    Antixoc Mar 13, 2013

Estic d'acord. Només ho deia com a complement d'informació. Ja hi ha varis pics fronterers que a Andorra en diuen d'una manera i per la banda catalana o francesa d'una altra.
    Salut i muntanyes!

• Photo of Pep León
    Pep León Mar 13, 2013

Donç perfecte...de fet el barranc per hon vam baixar es diu barranc dels llacs...salut i a disfrutar...