Pic de Carroi

March 2, 2013
March 2013

near Sispony, Parròquia de la Massana (Andorra)

Sortida des dels Cortals de Sispony fins arribar al Pic de Carroi.

El principi l'hem fet seguint la pista que a l'estiu és un camí de servei per arribar a l'antena repetidora, de fet es pot seguir fins a dalt del pic sense haver de deixar la pista.
Nosaltres hem deixat el camí ben aviat (300 mts) i hem seguit una de les múltiples traces que hi pugen pel mig de la pala principal. Ràpidament tornem a trobar la carretereta i la prenem ja fins a dalt de tot.
La baixada l'hem fet buscant llocs poc trepitjats. vinga!.
A primera hora la neu estava força dura però a la baixada s'ha estovat i ens ha permès gaudir més del que ens esperàvem. Com més amunt millor estat de la neu i s'ha de dir que tota l'estona ens hem trobat una neu ben assentada i gens perillosa a data de 2-3-2013

El temps total utilitzat ha estat 2 hores, la resta de temps indicat és de xerrameca a dalt i l'oblit de parar el GPS un cop arribats al cotxe ;)

OruxMaps

Nombre: 2013-03-02 10:34

Hora Inicio: 03/02/2013 10:34

Hora Fin: 03/02/2013 13:55

Distancia recorrida: 7,7 km (03:21)

Velocidad media: 2,3 km/h

Tiempo Descenso: 00:40

Retrobem la pista

Ja falta poc

A dalt del pic de Carroi

• Photo of mrg321
    mrg321 Dec 31, 2015

Subo una traducción para enterarme un poco mejor. Espero no te moleste:
    Salida desde los Cortals de Sispony hasta llegar al Pico de Carroi.

El principio lo hemos hecho siguiendo la pista que en verano es un camino de servicio para llegar a la antena repetidora, de hecho se puede seguir hasta arriba del pico sin tener que dejar la pista.
    Nosotros hemos dejado el camino muy pronto (300 mts) y hemos seguido una de las múltiples trazas que suben por el medio de la pala principal. Rápidamente volvemos a encontrar la carreterita y la tomamos ya hasta arriba de todo.
    La bajada la hemos hecho buscando lugares poco pisados. venga !.
    A primera hora la nieve estaba bastante dura pero a la bajada se ha ablandado y nos ha permitido disfrutar más de lo que nos esperábamos. Cuanto más arriba mejor estado de la nieve y hay que decir que todo el tiempo nos hemos encontrado una nieve bien asentada y nada peligrosa a fecha de 2-3-2013

El tiempo total utilizado ha sido 2 horas, el resto de tiempo indicado es de palabrería arriba y el olvido que parar el GPS una vez llegados al coche;)

• Photo of Qnill
    Qnill Dec 31, 2015

Me parece un buen aporte, muchas gracias!