Moryer Karçukuru Yayalası Tunç Dağı.kml

Photo ofMoryer Karçukuru Yayalası Tunç Dağı.kml Photo ofMoryer Karçukuru Yayalası Tunç Dağı.kml Photo ofMoryer Karçukuru Yayalası Tunç Dağı.kml

Experts only
January 29, 2017
January 2017

near Kepiralanı, Antalya (Türkiye)

Moryer Karçukuru Yayalası Tunç Dağı
Tunç Dağına farklı rota yaklaşımları vardır, ancak bunlar için uygun aracınızın olması gerekiyor, ve yollar her zaman açık olmayabiliyor. Bu yol kışın kendini iyi göstermesi nedeniyle Antalya civarındaki dağlarda da iyi kar var, haliyle civar köy ve yaylalarda da. Tabi durum böyle olunca dağa en çok hangi açıdan yaklaşabiliyorsanız oradan deniyorsunuz.
Biz de Giom, İsmet ve ben tur kayaklarımızı normal yani alçak ve iki çeker araacımıza yükledik ve çıktık yola. Bir önceki haftasonu Giomların Feslikan yaylası yolundan denemeleri erken son bulduğu için Moryer tarafını önerdi ve yoluna sapar sapmaz Moryere pek yaklaşamadan aracı açılmamış ve buzlu yollar nedeniyle terk ettik. Buradan kayakları ayağımıza taktık ve yaylaları geçtik, Karçukuruna kadar epey uzun yürümüş olduk. Saatlik molalarla ilerledik. Köyün içinde de iyi kar vardı. Buradan kulvara girdik, bele yaklaştıkça eğim artıp buzlanma başladı, saat 15.00 de dönüş kararımız olduğu için yarım saat obsiyonla belden dönüşe geçtik. Kar durumu çok değişkendi. Araca kadar kayakla indik. Harika bir faaliyetti.