Llac Koruldi des de Mestia. Georgia.

Photo ofLlac Koruldi des de Mestia. Georgia. Photo ofLlac Koruldi des de Mestia. Georgia. Photo ofLlac Koruldi des de Mestia. Georgia.

March 31, 2018
March 2018

near Lagami, Samegrelo and Zemo Svaneti (Georgia)

31-03-2018. Ens acostem amb els taxis 4x4 fins gairebé a l'església Lanchvali, fins on comença la neu. Foquegem seguint la pista principal, que fa moltes llaçades llargues, fins a trobar una pista sequndària a l'esquerra, amb marques de GR, l'agafem. Creuem el riu per un pont de neu que encara aguanta. Seguim la pista fins sota la creu, aquí ja fem drecera fins arribar a la creu i al mirador fantàstic sobre de Mestia. Continuem seguint la carena ampla, pel costat d'unes cabanes, fins arribar sobre el llac Koruldi, que queda als nostres peus. Si seguíssim la carena arribaríem a una pala que sembla factible, es veuen traces de pujada i baixada d'un altre grup, que arriba al coll on es saltaria al glaciar de darrera.
Nosaltres retornem pel mateix itinerari.