La Rabassa - Monturull circular

April 2, 2018
April 2018

near Juberri, Sant Julià de Loria (Andorra)

Fem una descoberta per la Rabassa i ens quedem curts! Decidim pujar al Monturull per la vessant sud-oest, després de gaudir una bonica baixada per les canals de calm ramonet fins al fons de la vall de port negre. Al cim del Monturull ens sorprèn un vent fortíssim, tan que em costa aguantar-me dreta. Decidim tornar al punt de partida carenejant fins al port negre i, d'aquí cap a la furgo.
La Rabassa dóna per molt!

Cerveciclando Apr 4, 2018

Aquesta zona me la conec de quan anava a la universitat, d'haver anat a fer un estudi geològic. Justament me la mirava abans de Setmana Santa per mirar de fer una ruta perquè trobo que és maquíssima i molt poc transitada. A l'estiu també és preciosa :)

• Photo of ari_dragonet
    ari_dragonet Apr 4, 2018

Sí, m'he quedat sorpresa de la zona. No m'imaginava que fos tan gran i que donés per tan... llàstima del vent, que sinó encara estaria donant voltes per allà! :) Sí, es pot fer una travessa des de la cerdanya fins allà on es vulgui passant pels refugis lliures. Doncs, hi haurem de tornar a l'estiu.

Merci per comentar!

Cerveciclando Apr 4, 2018

De res! :) sóc superfan de les teves rutes. Ens van portar al Tarbesou i ens va encantar.

• Photo of ari_dragonet
    ari_dragonet Apr 4, 2018

Oleeee! No sabia que eres la Klaus! Quina ilu... doncs, algun dia haurem de fer rutilles junts, no creus? :)

Cerveciclando Apr 5, 2018

Doncs si, però alguna cosa facileta, que el meu nivell esquiant... Una braçada :)