Krkonoše - Pec pod Sněžkou to Liščí hora ski touring loop - January 9, 2016

Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Liščí hora ski touring loop - January 9, 2016 Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Liščí hora ski touring loop - January 9, 2016 Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Liščí hora ski touring loop - January 9, 2016

January 9, 2016
January 2016

near Pec pod Sněžkou, Královéhradecký (Czech Republic)

Všechny fotky jsou geotagované. V sobotu odpoledne 9. 1. 2016 po západu slunce jsem se po celodenní lyžovačce s manželkou poprvé v letošní sezóně vydal na krkonošský skialp s jedním zvláštním úkolem, zjistit, jestli se budu schopný vydrápat nahoru po černém úseku sjezdovky Hnědý vrch. Chtěl jsem pak dojít na Liščí horu a sjet zpátky dolů do Pece. Černá sjezdovka se ukázala být tvrdším oříškem, než jsem očekával. Podotýkám, že zatím nevlastním haršajzny. Několikrát mi spadla lyže, asi v jedné třetině černé mi spadly lyže obě a v mlze a tmě odjely dolů směrem k pracujícím sněhovým rolbám. Po zadku jsem sjel po černé dolů až k pozvolnějšímu červenému úseku sjezdovky a tam obě lyže kupodivu poměrně snadno objevil. Nad Lyžařskou boudou jsem se oproti plánu rozhodl udělat si kolečko okolo Liščí hory první zónou národního parku, předpokládal jsem, že v takové mlze (ta byla níž, pod Liščí horou) by se do tmy žádný krnapák, aby mě polapil, neodvážil. Po třech hodinách jsem se z desetikilometrového výletu v pořádku vrátil dolů do Pece.