Krkonoše - Pec pod Sněžkou to Bufet loop trail - February 26, 2016

Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Bufet loop trail - February 26, 2016 Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Bufet loop trail - February 26, 2016 Photo ofKrkonoše - Pec pod Sněžkou to Bufet loop trail - February 26, 2016

7 mi
February 27, 2016
February 2016

near Pec pod Sněžkou, Královéhradecký (Czech Republic)

Všechny fotky jsou geotagované. Do Pece jsem se rozjel v pátek po televizních novinách, v půl osmé večer z Pardubic. Skialpovou trasu jsem šel z Pece k hotelu Energetik, u hotelu jsem vlezl do lesa do terénu a po nedotčeném prašánku šlapal při svitu čelovky až k patě lavinového svahu na úbočí Liščí hory. Pak po turistické zelené na Bufet. Tam jsem rozložil stativ a trochu pofotil okolí osvětlené měsíčním svitem. Když se mi totálně námrazou obalil foťák, vydal jsem se zpět přes Liščí horu, okolo Lyžařské a Lesní boudy na sjezdovku Zahrádky a po manšestru šup zpátky do Pece. Po půlnoci jsem už byl (v Peci) v posteli.