Χιονοδρομικό Ζήρειας - Κορυφή Ζήρειας (Κυλλήνη), ΕΟΣ Πάτρας 2019

February 9, 2019
February 2019

near Zíreia, Peloponnese (Greece)

Ανάβαση με ορειβατικά σκι στην κορυφή της Ζήρειας ( Όρος Κυλλήνη).

Η διαδρομή ξεκινάει από το Πάρκινγκ του χιονοδρομικού της Ζήριας και κινείται πάνω στο καλοκαιρινό μονοπάτι. Από το δεξί τμήμα του παρκινγκ ακολουθήσαμε το δρόμο μέχρι τις πρώτες στάνες και μετα πήγαμε αριστερά μέσα στην ρεματιά που οδηγεί το καταφύγιο του ΕΟΣ Κορίνθου. Από εκεί συνεχίσαμε μέσα στην ρεματιά μέχρι το σημείο που στρίβει δεξιά και γίνεται πιο απότομη, όπου κινηθήκαμε λοξά προς τα αριστερά (λίγο πιο χαμηλά από το καλοκαιρινό μονοπάτι ) και τραβερσάραμε κάτω από την μικρή κορυφή στα αριστερά μας. Στη συνέχεια βγήκαμε σε ήπιο πεδίο όπου κινηθήκαμε προς την κορυφή κινούμενοι κυρίως δεξιά από τη μεγάλη ρεματιά. Προσεγγίσαμε την βορινή ράχη και από κει βγήκαμε στην κορυφή, τα τελευταία μέτρα της οποίας ήταν παγωμένα.

Η κατάβαση έγινε από το λούκι δεξιά από το καταφύγιο.

Η διάρκεια της διαδρομής ήταν συνολικά 4:20 λεπτά με πολύ χαλαρό ρυθμό και στάσεις. (στο τέλος ξεχάσαμε το gps aανοιχτό να γράφει για αρκετή ώρα)