El Tarter-Soldeu- Grau Roig- Collada d'Enradort- Tossal de la Llosada -Tarter

Photo ofEl Tarter-Soldeu- Grau Roig- Collada d'Enradort- Tossal de la Llosada -Tarter Photo ofEl Tarter-Soldeu- Grau Roig- Collada d'Enradort- Tossal de la Llosada -Tarter Photo ofEl Tarter-Soldeu- Grau Roig- Collada d'Enradort- Tossal de la Llosada -Tarter

January 25, 2013
January 2013

near El Tarter, Parròquia de Canillo (Andorra)

Sortida des del pàrquing del Tarter en direcció a Soldeu des d'aquí deixem de banda a la dreta la pista que puja cap al Tossal de la Llosada i continuem per la pista amb menys pendent que va en direcció al Grau Roig, sempre cap a l'esquerra. Fem unes rampes que s'alternen amb plans i aquí vé la pujada que arriba a la collada del Pic del Cubil.
Treiem les pells i cap a baix per tornar a posar les pells immediatament al telecadira que hi ha al peu de la baixada. Just abans de baixar es veu en front el lloc on acaba el FUNICAMP i es cap allà que hi anem cadascú pel lloc que més li agradi cap a la Collada d'Enradort (Funicamp). Des d'aquí ja queda poca pujada, un parell de rampes més i fem el Tossal de la Llosada i des d'aquí i sense pells baixem d'una tirada cap a El Tarter.
"Eso es todo amigos"

OruxMaps

Nombre: Soldeu Grau Roig Enradort La Llosada El Tarter

Distancia recorrida: 17,2 km (03:14)

Tiempo en movimiento: 03:01

Tiempo Ascenso: 02:36

Tiempo Descenso: 00:38

Colladeta del pic del Cubil

Buscar el Funicamp al davant i anar cap allà

Collada d'Enradort

He marcat el Waypoint un xic tard però es veu el Funicamp al mapa

WPT003

Tossal de la Llosada

A partir d'ara baixada fins El Tarter. Si es vol i està obert hi ha una petita cafeteria de les pistes d'esquí

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Dec 5, 2021

Hola Qnill,
    És tota per pistes la ruta?

Moltes gràcies,

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Dec 8, 2021

Hola de nou Qnill,

He observat que les estacions andorranes volen sancionar als esquiadors de muntanya que utilitzin els seus dominis si no han comprat un forfet de muntanya.
    Tu que ets de la zona, saps fins a quin punt hi ha voluntat sancionadora real o és una mesura dissuasòria?

Moltes gràcies,

Salutacions

• Photo of Qnill
    Qnill Dec 8, 2021

Jo ja tinc el forfait natura pels dies que no puc sortir a muntanya pel risc d’allaus 🤷🏻‍♂️