Comapedrosa baixant per la Canal del Canut o de l'Alt

Photo ofComapedrosa baixant per la Canal del Canut o de l'Alt Photo ofComapedrosa baixant per la Canal del Canut o de l'Alt Photo ofComapedrosa baixant per la Canal del Canut o de l'Alt

2015
January 29, 2022
January 2022

near Arinsal, La Massana (Andorra)

Deixo el cotxe just on comença la pista cap el Comapedrosa.
Enfilo amunt amb els esquis a l’esquena tota la pista fins el trencall cap el refugi del Comapedrosa.
Com la neu no és continua i s’enfila de valent pel mig del bosc, segueixo amb els esquis a l’esquena.
Quant porto 2 quilòmetres més o menys, per fi calço esquís.
Paso pel pla sota el refugi i començo a enfilar amunt.
Gir fort a la dreta i s’enfila de valent cap a les Basses de l’Estany Negre.
Arribo a l’Estany Negre i enfilo una rampa força dreta, fent llaçades fins que s’acaba la neu i toca caminar un tros fins la cresta que baixa del cim.
Un tram petit amb els esquís als peus i torno a penjar-los a l’esquena per pujar caminant al cim.
Reculo una mica i baixo per la Canal de l’Alt o del Canut.
Ufff! Força dreta i avui un pel gelada que m’ha fet baixar una mica en tensió. Per sort, la part de baix està més be i acabo gaudint de valent.
La canal em deixa ben a prop del Refugi del Pla de l’Estany. Ara ja només cal seguir la pista avall fins el trencall del Refugi del Comapedrosa, on s’acaba la neu i torno a penjar esquís a l’esquena.