Comapedrosa

4 hours
March 18, 2017
March 2017

near Arinsal, La Massana (Andorra)

Dia espectacular de sol i bon temps!! ... encara que la neu força primavera!!

Deixo el cotxe a Arinsal, al final del carrer que hi ha a la dreta just sortint del túnel.
Amb els esquis a l’esquena començo a pujar per la pista que segueix el GR.
Passo de llarg el trencall que va cap el refugi del Comapedrosa i segueixo caminant direcció el Pla de l’Estany.
A la Coruvilla trobo la neu més uniforme i calço esquís.
Segueixo pujant suau fins el Pla de l’Estany, on abans d’arribar al refugi, encaro la pala ample a l’esquerra del refugi ... just abans es veu la canal de l’Alt.
Pujada forta en direcció al Pic de Baiau.
La última pala encara és més dreta, però amb unes quantes llaçades forçades arribo fins el Coll entre el Baiau i Comapedrosa.
Trec els esquís i patejant faig la cresta final.
Foto al cim i avall que fa baixada ... espectacular!! Brutal!!
Baixo per la Canal de l’Alt ... uff!! dreta i disfrutona de dalt a baix, tot i la neu primavera ... Brutal!!
Molt recomanable!!
Arribats al Pla de l’Estany, només cal desfer el camí de pujada.