Col de Vars - Vallon de Crachet-Tête de Crachet

Photo ofCol de Vars - Vallon de Crachet-Tête de Crachet Photo ofCol de Vars - Vallon de Crachet-Tête de Crachet Photo ofCol de Vars - Vallon de Crachet-Tête de Crachet

February 19, 2024
February 2024

near Mélézen, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Des del refuge de Napoleon pugem fins al coll de Vars, passat el coll deixem el cotxe al vessant sud al primer revolt en ferradura a l’esquerra, aquest és el punt de partida per entrar al Vallon du Crachet .

Remuntem entrant al Vallon du Crachet fins a la Tête du Crachet pel seu vessant nord-est.
Baixem pel mateix itinerari buscant els millors llocs ja que les pales amplies donen molt de joc
A mitja baixada hi ha una cabana i com ens hem quedat en ganes hem remuntat per fer un petit cim que hi ha a la dorsal entre el Vallon de Crachet i el Vallon d'Infernet amb una bona baixada
És una vall on es pot gaudir molt, per la seva amplada i les orientacions que té

Nota: el trak marca fins refugi Napoleon, arribat amb cotxe, el quilòmetres son 11,5 el total