Chamonix -Zermatt tercera etapa: Champex - Cabane Prafleuri

Photo ofChamonix -Zermatt tercera etapa: Champex - Cabane Prafleuri Photo ofChamonix -Zermatt tercera etapa: Champex - Cabane Prafleuri Photo ofChamonix -Zermatt tercera etapa: Champex - Cabane Prafleuri

March 31, 2022
March 2022

near Champex, Canton du Valais (Switzerland)

Baixem esquiant des del Relais d'Arpette fins a Champex. Allà agafem un taxi que ens deixarà a Le Chable, sota de Verbier. Agafem el telecabina a Medran. L'objectiu final és arribar al Col des Gentianes, enllaçant diversos remuntadors: Medran 2 fins les Ruinettes, Chaux Express fins La Chaux, i Gentianes fins al coll del mateix nom. Fem fotos i baixem esquiant en direcció al Lac du Petit Montfort. Posem pells i enfilem en direcció al Col de Momin. Treiem pells i anem baixant en llarges diagonals per la Gelera del Gran Desert. Posem pells i pugem glacera amunt, llarga pujada, fins arribar al coll sota la Rosablanche, de 3.336 m. Treiem esquís, posem crampons i pugem al cim en curta pujada. Vistes sobre el Montblanc i el Matterhorn. Baixem al coll, treiem pells i baixem esquiant per la gelera de Prafleuri, fins arribar al refugi del mateix nom.

Enllaç etapa anterior, Refugi de Trient - Champex: https://es.wikiloc.com/rutas-esqui-de-montana/chamonix-zermatt-segona-etapa-refugi-de-trient-champex-98499842

Enllaç etapa següent, Prafleuri - Cabane des Dix: https://es.wikiloc.com/rutas-esqui-de-montana/chamonix-zermatt-quarta-etapa-prafleuri-cabane-des-dix-98750775