Chamonix-Zermatt Dia4(Ruf.Chanrion-Ref.Vignettes)

Photo ofChamonix-Zermatt Dia4(Ruf.Chanrion-Ref.Vignettes) Photo ofChamonix-Zermatt Dia4(Ruf.Chanrion-Ref.Vignettes) Photo ofChamonix-Zermatt Dia4(Ruf.Chanrion-Ref.Vignettes)

March 31, 2017
March 2017

near Mauvoisin, Canton du Valais (Switzerland)

Quart dia
Tornem a sortir a les set,avui es un dia molt llarg. Tenim una llarga i discontinua pujada de 900m que acaba amb un ampli coll on traiem les pells i fem una petita baixada per inmediatament dirigir-nos a un altre coll en el cual ens encordem tots tres en ensamble i amb el piolet a les mans, pujant uns 30m i fen un trocet de cresta fàcil fins la neu.Traiem les pells i tornem a baixar esquiant uns 150m.
Un cop aquí, ja només ens falta fer una llarga i suau pujada fins al cim de Pigne d'Arolla(3796m) i un ràpid desens fins al refugi de Vignettes.
Refugi de Cabane du Vignettes(info@cabanedesvignettes.ch, tel. 0041272831322
Material i equip:
Equip clàssic: Arva, pala, sonda, piolet, grampons, ulleres de sol i de ventisca , frontal, sac de llençol, cantimplora 1,5l, 2 barretes isostar per dia + 2 gels,arnés, reverso vuit o semblant, 2 cordinos per fer machard, casc, sabatilles super lleugeres ,2 Cordes de 8mm de 30 metres cada una, 3 cargols de gel, 3 cintes.
GPS, piles de recanvi, cinta americana.
Mapes: Chamonix massif du mont blanc de l' IGN i Breuil - Cervinia Zermatt de Kompass.
Botiquín personal: tirites, compeeds, aspirines, paracetamol, ibuprofeno, 1 vena elàstica.
Roba personal de travessa: pantalons, brusa tèrmica, power strech, forro, pack lite/paravent ,gorro, braga, guants de recanvi, mitjons, calçotets,etc...

• Photo of barbieriguido97
    barbieriguido97 Jan 8, 2021

Hola buenos dias, soy un esquiador argentino. Voy a estar viviendo en italia los proximos meses y me gustaría formar un grupo para realizar esta actividad. Le interesa? Muchas gracias. Dejo mis datos de contacto barbieriguido97@gmail.com. Guido Barbieri