Chamonix-Zermatt dia2.2(Bourg St. Pierre-Ref. Valsorey)

Photo ofChamonix-Zermatt dia2.2(Bourg St. Pierre-Ref. Valsorey) Photo ofChamonix-Zermatt dia2.2(Bourg St. Pierre-Ref. Valsorey) Photo ofChamonix-Zermatt dia2.2(Bourg St. Pierre-Ref. Valsorey)

March 31, 2017
March 2017

near Bourg-Saint-Pierre, Canton du Valais (Switzerland)

Segon dia,segona part.
Comencem a pujar per el fons de la vall amb poca neu, el que ens obliga a treure i posar els esquis un munt de cops.
Quan arribem al final de la vall fem un petit error al seguir unes traces que pugen per la dreta i a més es veu un refugi enorme que no es el nostre,sobre una cresta, aquest error ens obliga a fer desprès tot un flanqueix cap a l'esquerra(es millor passar per dins una petita canal que hi ha a la dreta que talles molt de troç.
Un cop aquí ja nomès queden 750m de dura pujada fins al refugi de Valsorey que nosaltres vam pujar per la dreta però que si hi ha molta neu es millor per l'esquerra.
Atenció al tema de l'aigua , ja que si te la acabes aviat la última pujada es fa molt llarga.
Refugi cabane du Valsorey(info@valsorey.ch, tel.0041277871122)
Material i equip:
Equip clàssic: Arva, pala, sonda, piolet, grampons, ulleres de sol i de ventisca , frontal, sac de llençol, cantimplora 1,5l, 2 barretes isostar per dia + 2 gels,arnés, reverso vuit o semblant, 2 cordinos per fer machard, casc, sabatilles super lleugeres ,2 Cordes de 8mm de 30 metres cada una, 3 cargols de gel, 3 cintes.
GPS, piles de recanvi, cinta americana.
Mapes: Chamonix massif du mont blanc de l' IGN i Breuil - Cervinia Zermatt de Kompass.
Botiquín personal: tirites, compeeds, aspirines, paracetamol, ibuprofeno, 1 vena elàstica.
Roba personal de travessa: pantalons, brusa tèrmica, power strech, forro, pack lite/paravent ,gorro, braga, guants de recanvi, mitjons, calçotets,etc...