Chamonix-Zermatt dia 2.1(Ruf. Trient-Champex)

Photo ofChamonix-Zermatt dia 2.1(Ruf. Trient-Champex) Photo ofChamonix-Zermatt dia 2.1(Ruf. Trient-Champex) Photo ofChamonix-Zermatt dia 2.1(Ruf. Trient-Champex)

March 31, 2017
March 2017

near Praz-de-Fort, Canton du Valais (Switzerland)

Segon dia,primera part.
Sortim a les set puntuals, ja que el taxi que ens a demanat el mateix guarda ens espera a Champex a les 9,30, del refugi fem una petita baixada sempre amb tendència cap a la dreta fins al coll de  Ecandies .Posem grampons i amb l'ajut d'una corda fixa pugem fins al coll salvant un desnivell de uns 25m sense cap dificultat.
D'allà ens queda un llarg desens ,primer per amplies pales, desprès per dins un bosquet i finalment unes pistes d'esquí, on ens espera el taxi que ens portarà a l'inici de la segona part del dia(vam compartir el transport amb uns altres alpinistes i ens va costar 70fr i el trajecte va durar 45 minuts.
Material i equip:
Equip clàssic: Arva, pala, sonda, piolet, grampons, ulleres de sol i de ventisca , frontal, sac de llençol, cantimplora 1,5l, 2 barretes isostar per dia + 2 gels,arnés, reverso vuit o semblant, 2 cordinos per fer machard, casc, sabatilles super lleugeres ,2 Cordes de 8mm de 30 metres cada una, 3 cargols de gel, 3 cintes.
GPS, piles de recanvi, cinta americana.
Mapes: Chamonix massif du mont blanc de l' IGN i Breuil - Cervinia Zermatt de Kompass.
Botiquín personal: tirites, compeeds, aspirines, paracetamol, ibuprofeno, 1 vena elàstica.
Roba personal de travessa: pantalons, brusa tèrmica, power strech, forro, pack lite/paravent ,gorro, braga, guants de recanvi, mitjons, calçotets,etc...