Caldes-Tuc de Ribereta

2 days 4 hours 15 minutes
January 2, 2015
January 2015

near Erill la Vall, Catalunya (España)

Vam sortir des de Caldes de Boi per anar a dormir a la part lliure del refugi de Ventosa i Calvell.
Va ser una llàstima perquè no hi havia gaire neu fins casi els 2000m, cosa que vam haver d'arrossegar els esquis a l'esquena molta estona.

Tot i això, la pujada fins al refugi és molt fàcil i gens tècnica.
Un cop arribats al refugi, com que encara era d'hora i teniem monu d'esquiar, vam descarregar el sac, menjar, etc i vam anar pujant direcció el port de Caldes.

El dia 31 de desembre, i que de fet és el recorregut que hi ha en aquest track, vam sortir del refugi i vam anar a pujar el Tuc de Ribereta, un cim no gaire concorregut, però molt atractiu, amb alguna pendent de fins a uns 50º, cosa que vam haver de combinar tècniques d'alpinisme (els últims 100m) i desprès per baixar una pala molt "disfrutona" amb una neu pols increïble.

En resum, un cim molt poc concorregut i que vam disfrutar tots molt.

Desprès ja vam tornar cap al refugi on vam celebrar un cap d'any diferent a la resta que havia tingut.

El dia 1 ja vam tornar cap al cotxe a Caldes de Boi.