Brezovica, Kosovo (Direct to the Top)

Photo ofBrezovica, Kosovo (Direct to the Top) Photo ofBrezovica, Kosovo (Direct to the Top) Photo ofBrezovica, Kosovo (Direct to the Top)

December 16, 2018
December 2018

near Brezovica, Ferizaj (Kosovo)

(ES): Esquiar en una estación abandonada de Kosovo es una aventura fácil de realizar y muy divertida.
Ascensión directa al punto más alto de la estación de esquí por un corredor de 40-45º que sube directo a las antenas. El descenso lo realizamos por un corredor más corto y menos inclinado, debido a que había una placa de hielo debajo de la nieve fresca que lo hacia peligroso.

Realizada con el equipo de Himalaiaski, durante el rodaje de Bakan Mountains.

Si desea realizar el recorrido acompañado de uno de nuestros guías no dude en contactar a info@b4experience.com

Si quieres mejorar tu técnica para realizar actividades en la montaña de forma más segura puedes ver nuestros cursos online y presenciales: www.b4experience.com

(EN): Skiing in an abandoned Kosovo resort is an easy and fun adventure to do.
Direct ascent to the highest point of the ski resort through a 40-45º couloir that climbs directly to the antennas. We made the descent through a shorter and less inclined couloir, there was an ice sheet under the fresh snow that made it dangerous.

Made with the Himalaiaski team, during the filming of Bakan Mountains.

If you want to do the tour accompanied by one of our guides, do not hesitate to contact info@b4experience.com

If you want to improve your technique to carry out activities in the mountains more safely, you can see our online and face-to-face courses: www.b4experience.com