2020 02 17-EDEM-Ref Merialles-Pic dels set Homes-Puig de Rojà-Pic de Bassibès

Photo of2020 02 17-EDEM-Ref Merialles-Pic dels set Homes-Puig de Rojà-Pic de Bassibès Photo of2020 02 17-EDEM-Ref Merialles-Pic dels set Homes-Puig de Rojà-Pic de Bassibès Photo of2020 02 17-EDEM-Ref Merialles-Pic dels set Homes-Puig de Rojà-Pic de Bassibès

February 20, 2020
February 2020

near Casteil, Occitanie (France)

Itinerari 9.03 del llibre de Manel Broch i F.Xavier Gregori del “Massís del Canigó”

Pugem per la pista que porta cap al Pla de Guillem. Prop de la cabana de la Llipodera, allà on la corba fa un canvi sobtat de rumb, seguim recte (tancat de vaques). A aproximadament 1.940 metres creuem el riu per progressar per l’altre costat del riu i sortir de la llera del riu. Pugem progressivament per un bosc disseminat amb arbres morts. Un cop assolim el cim dels Set homes, resseguim la carena fins als cims de Bacivers i cim de Rojà (2.724m). Ens atrau baixar per la nord del cim dels set homes però ens fa por trobar neu dura i la sortida per a enllaçar el riu Cadí. Decidim baixar pel mateix recorregut, tot esperant que transformi les pales...que esdevindrà un dels millors descensos del que portem de temporada.